Irekiera ekitaldia / Acto de apertuta

Atzo, 2014ko otsailaren 10ean, arratsaldeko 17:30etan, Otsagabiko ikaliburutegiastetxearen Liburutegiaren irekiera ekitaldia ospatu zen, Zaraitzuko hogeita hamar bat auzokideen aurrean.

Hasierako agurra ikastetxeko zuzendariak, Ignacio Sanz «Tasio»k, egin zuen eta, jarraian, Otsagabiko alkatea den Marisa Saezek, ikastetxeko liburutegia auzokide guztiei irekitzearen garrantsiaz mintzatu zen.

Amaitzeko, Xabier Diaz Esarte idazle ezkaroztarrak berarentzat «liburu bat zer den» eta «liburuen xarmaz eta beharraz» hitz egin zuen.

 

En el día de ayer, 10 de febrero de 2014, a las 17:30 h. tuvo lugar el acto de apertura al público de la biblioteca de la escuela de Ochagavía, ante la presencia de una treintena de vecinos/as.

El saludo inicial corrió a cargo de Ignacio Sanz «Tasio», director de la escuela y, a continuación, la alcaldesa de Ochagavía, Marisa Saez explicó la importancia de la apertura de la biblioteca para uso público.

Finalmente, el escritor de Ezcároz, Xabier Díaz Esarte dio una charla sobre «qué son los libros» y «el encanto y la necesidad» de la lectura.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.