Konpostagailu berria montatuta dago, eta laister martxan jarriko da. Bitartean Lhko 5.6. mailako ikasleek bideo bat grabatu dute biztanleriari azaltzeko nola funtzionatzen duen konpostagailu berria.
Gainera babesteko etxola eraikitzen ari dira, laister Auzo Konpostagailua estrenatuko dugu.
Bitartean hemen jartzen ditugu argazki batzuk eta bideo bat ikasteko nola funtzionatzen duen.
El alumnado de Basati Gela nos cuenta como han trabajado el tema de la siembra de los ajos, para ello, se han valido del trabajo de otros alumnos con el que han aprendido, y otro alumnado aprenderá con su trabajo.
Gaur Iñakiri, herriko gazte bati tokatu zaio berak dakien guztia Lehen Hezkuntzako ikasleekin konpartitzea. Gure hazitegia itxura hartzen doa… Laister jarduera honetan parte hartu zuten ikasleek zeozer kontatuko digute.
Zergatik erabiltzen dira paperezko ahozapiak eskolan?, irakasle batek behin galdetu zuen… eta hor sortu zen eztabaida, ohialezkoak erabiltzea ez da logikoagoa?.
Gure Baratzako taldeak baietz esan zuen eta ahozapitakoak nola egin hasi ginen diskutitzen, azkenean, plastika ikasgaian ikasle bakoitzak plastikozko hodi batekin egin du berarena. Hodiak, noski, botatzekoak ziren, eta DBHKo ikasleek moztu eta lijatu zituzte…
Gaur LHko 3. mailako ikasleeak ahozapiak gordeko diren kutxetan sartu dituzte..
Hurrengo astelehenean hasiko gara.. bakoitzak berea hartu eta bildu beharko du. Garbiketa Dbhko ikasleek egin behar dute, ikasbidaiarako dirua atera nahi badute…
The students of the class A of 1st and 2nd year DBH did an interview to Tasio, who is the Headmaster of the school of Otsagabia.
The interview was about the project of the Vegetable Garden. With this interview, they wanted to know more about the project.
During December, students of 5th and 6th of Primary have been working in a new task, the matter was to know if vegetables brought from diferent parts of United Kingdom could be properly grown in our vegetable garden, if they could be grown, maybe we could use this new resource as a key for having new alternatives in our villages.
Students, separated in groups made a wide investigation work, they used mainly internet and they looked for diferent varieties of diferent plants. In their investigation work they looked for seeds or plants and the results were presented in two ways:
A presentation
A simple report
Now to finish with this work, we will buy some seeds, and we will grow them in our vegetable garden, this place is going to be called, I+ D corner.
Abenduan, gure 5. eta 6 mailako ikasleek proiektu berri batean lanean ibili dira. Erronka zen ikertzea ea Erresuma Batuko haziak gure lurraldean behar den bezala funtzionatuko zute ala ez. Agian, baietz ikusiko bazen, hazi edo landare hauek baliogarriak izan daitezke gure Piriniona beste alternatiba bat sortzeko.
Ikasleak, taldeka banatuak egin dute izugarrizko ikerketa lana, interneta erabiliz aztertu dituzte landare mota desberdinak. Emaitzak bi modutan aurkeztu dizkigute:
Aurkezpen bat
Textu batean
Orain lan eder hau borobiltzeko, erosiko ditugu haziak, eta gure baratzean erein egingo dira, txoko hau I+D txokoa izendatuko dugu.
This was the task our students had to solve during their Christmas holidays, the way to learn this was the interview to elder people.
Nola erein behar diren babak ikasi behar zuten gure ikasleek gabonetako oporretan. Horretarako, elkarrizketatu behar zituzten adineko bizilagunak.
Como se deben sembrar las habas, un punto de investigación para el alumnado, el modo de hacer esta investigación fue durante las pasadas vacaciones de navidad, la entrevista a personas mayores fue el metodo elegido.
This was the task our students have to solve during their Christmas holidays, the way to learn this was the interview to elder people.
Nola erein behar diren baratxuriak ikasi behar zuten gure ikasleek gabonetako oporretan. Horretarako, elkarrizketatu behar zituzten adineko bizilagunak.
Como se deben sembrar los ajos, un punto de investigación para el alumnado, el modo de hacer esta investigación fue durante las pasadas vacaciones de navidad, la entrevista a personas mayores fue el metodo elegido.
Here you have the reports our students have prepared:
GROUP 1
GROWING GARLICS
The garlics grown in February when the moon is decreasing and you collect them in summer.To grow garlics is better outside because the soil is better. .
Follow these steps:
-First you make a hole.
-Later you plant the glove with the root down.
-Later cover the clove with soil.
-And to finish you have to wait.
Baratxuriak
Baratxuriak otsailean landatzen dira ilargi hil beheran eta udan hartzen dira.Baratxuriak kanpoan landatzen dira lurra hobeagoa delako.